100 Bajek

Zajęcia z języka angielskiego – Chrzanów

Dzieci uczą się poprzez zabawę, gry, piosenki i rymowanki, rozwijając sprawności językowe, ale także motoryczne i społeczne. Ćwiczenia rozwijają sprawności słuchania, reagowania ruchowego (TPR) oraz mówienia. Podręcznik adresowany jest do dzieci, które jeszcze nie piszą i nie czytają, ale zakłada systematyczne zaznajamianie dzieci z alfabetem, zmierzające do osiągnięcia gotowości szkolnej.

Kwiecień 2017

Żabki:

  • Piosenki:
    „This is the way the bunny hops” (bunny – zajączek wielkanocny, hop – skakać)

Tygryski:

Realizowane tematy:

  • Farm animals – Zwierzęta na wsi
    • Słownictwo: cow (krowa), duck (kaczka), pig (świnia), horse (koń), sheep (owca), goat (koza)
    • Piosenki: „Let’s go to the farm” – poznane wyrażenia: let’s go (chodźmy), where is …? (gdzie jest …?)
  • Easter – Wielkanoc
    • Słownictwo: bunny (zajączek wielkanocny), Easter eggs (pisanki), lamb (baranek), chick (kurczątko)
    • Piosenki: „This is the way the bunny hops” – bunny (zajączek wielkanocny), hop (skakać)

Misie:

Realizowane tematy:

  • Farm animals – Zwierzęta na wsi
    • Słownictwo: cow (krowa), duck (kaczka), pig (świnia), horse (koń), sheep (owca), goat (koza)
    • Piosenki: „Let’s go to the farm” – poznane wyrażenia: let’s go (chodźmy), where is …? (gdzie jest …?)
  • Easter – Wielkanoc
    • Słownictwo: bunny (zajączek wielkanocny), Easter eggs (pisanki), lamb (baranek), chick (kurczątko), Easter basket (koszyczek wielkanocny)
    • Piosenki: „This is the way the bunny hops” – bunny (zajączek wielkanocny), hop (skakać)

Kaczuszki:

Realizowane tematy:

  • Farm animals – Zwierzęta na wsi
    • Słownictwo: cow (krowa), duck (kaczka), pig (świnia), horse (koń), sheep (owca), goat (koza)
    • Piosenki: „Let’s go to the farm” – poznane wyrażenia: let’s go (chodźmy), where is …? (gdzie jest …?)
  • Easter – Wielkanoc
    • Słownictwo: bunny (zajączek wielkanocny), Easter eggs (pisanki), lamb (baranek), chick (kurczątko), Easter basket (koszyczek wielkanocny)
    • Piosenki: „This is the way the bunny hops” – bunny (zajączek wielkanocny), hop (skakać)
      „Ten Easter bunnies” – walking (chodzenie), running (bieganie), hopping (skakanie), skipping (podskakiwanie)

Kotki:

Realizowane tematy:

  • Farm animals – Zwierzęta na wsi
    • Słownictwo: cow (krowa), duck (kaczka), pig (świnia), horse (koń), sheep (owca), goat (koza), duckling (kaczątko), calf (cielę), chick (kurczątko), lamb (jagnię)
    • Piosenki: „On the farm” – poznane odgłosy zwierząt: neigh (rżenie konia), quack (kwakanie kaczki), baa baa (beczenie owcy), moo moo (muczenie krowy), cluck cluck (gdakanie kury), oink oink (pochrząkiwanie świni)
    • Historyjka obrazkowa: „Farmer Mabel”
  • Easter – Wielkanoc
    • Słownictwo: bunny (zajączek wielkanocny), Easter eggs (pisanki), lamb (baranek), chick (kurczątko)
    • Piosenki: „This is the way the bunny hops” – bunny (zajączek wielkanocny), hop (skakać)
      „Ten Easter bunnies” – walking (chodzenie), running (bieganie), hopping (skakanie), skipping (podskakiwanie)

Elfy:

Realizowane tematy:

  • Farm animals – Zwierzęta na wsi
    • Słownictwo: cow (krowa), duck (kaczka), pig (świnia), horse (koń), sheep (owca), goat (koza), duckling (kaczątko), calf (cielę), chick (kurczątko), lamb (jagnię), calf (cielę)
    • Piosenki: „On the farm” – poznane odgłosy zwierząt: neigh (rżenie konia), quack (kwakanie kaczki), baa baa (beczenie owcy), moo moo (muczenie krowy), cluck cluck (gdakanie kury), oink oink (pochrząkiwanie świni)
    • Historyjka obrazkowa: „Farmer Mabel”
  • Easter – Wielkanoc
    • Słownictwo: bunny (zajączek wielkanocny), Easter eggs (pisanki), lamb (baranek), chick (kurczątko), Easter basket (koszyczek wielkanocny)
    • Piosenki: „This is the way the bunny hops” – bunny (zajączek wielkanocny), hop (skakać)
      „Ten Easter bunnies” – walking (chodzenie), running (bieganie), hopping (skakanie), skipping (podskakiwanie)